W grze mo¿esz wybraæ jedn± z dwóch dostêpnych klas postaci. Musisz pamiêtaæ, ¿e nie da siê pó¼niej jej zmieniæ, dlatego zastanów siê, aby Twoja decyzja by³a przemy¶lana i ¿eby¶ jej pó¼niej nie ¿a³owa³. Dostêpne klasy to mag i wojownik. Ka¿da z nich ró¿ni siê, ma zalety, jak równie¿ i wady. Ka¿d± z nich mo¿na rozwin±æ w odpowiednim kierunku, ale o tym bêdzie mowa pó¼niej. Na razie jednak przyjrzyjmy siê im dok³adniej.
Mag.
Magowie to m±drzy i sprytni ludzie, którzy potrafi± kontrolowaæ i korzystaæ z energii obecnej w ich ciele. Rodzaj ¿ywio³u, jakim w³adaj±, jest zale¿ny od narodu, z którego pochodz±. Magowie dysponuj± potê¿n± moc±, a ilo¶æ jej zale¿y od energii Chi posiadanej przez nich. Potrafi± tworzyæ skuteczne blokady, jak i bardzo silne ataki. Skupiaj± siê przede wszystkim na sile swojego umys³u, a nie musku³ach cia³a. Magowie ubieraj± najczê¶ciej lu¼ne szaty. Niektórzy z nich trzymaj± w rêku drewniane kije ozdobione tajemniczymi artefaktami, wzmacniaj±cymi ich moc. Mag, który posiad³ w³adzê nad 4 ¿ywio³ami to Avatar. Ci, którzy mog± u¿ywaæ w walce wszystkich rodzajów energii to Mistrzowie Duszy.
Wojownik.
G³ównym zadaniem wojowników jest obrona pañstwa przed naje¼d¼cami. S± oni g³ówn± si³± danego narodu. Stoj±c w zwartym szyku, chroni± oni magów i nie pozwalaj± na prze³amanie linii obrony. Szkolenie ich wymaga od ka¿dego ucznia pos³uszeñstwa i dyscypliny. Wojowników cechuje odwaga, waleczno¶æ i honorowo¶æ. Prêdzej umr±, ni¿ uciekn± z pola walki. Nosz± najczê¶ciej zbroje z twardej skóry lub stalowe, p³ytowe pancerze. S± mistrzami w walce bezpo¶redniej. Wojownik pos³uguj±cy siê mieczem i tarcz± to Szermierz, za¶ ten, który walczy ciê¿kim ostrzem dwurêcznym to Berseker.
Offline