Przy mo¿liwo¶ciach magów wojownik pewnie wydaje siê bardzo s³aby, jednak to nieprawda. Dobrze prowadzona postaæ tego typu jest w stanie pokonaæ nawet mocnego wroga. Przyjrzyjmy siê zatem bli¿ej Wojownikowi, to znaczy jego drogom rozwoju.
Szermierz.
Szermierz to wojownik pos³uguj±cy siê mieczem i tarcz±. Nosi ¶rednio ciê¿k± zbrojê, gdy¿ w trakcie walki os³ania go du¿a okr±g³a lub prostok±tna tarcza. Walczy najczê¶ciej w zwartych grupach. Potrafi korzystaæ z prymitywnej magii obronnej.
Przywileje Szermierza:
Mo¿liwo¶æ posiadania w³asnego oddzia³u (maksymalnie 3 osoby), z którym wyrusza siê na misje i walki.
Mo¿liwo¶æ korzystania z prymitywnej magii obronnej.
Mo¿liwo¶æ posiadania Komodo-Nosoro¿ca.
Mo¿liwo¶æ kupna zbroi i orê¿a w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody i Ziemi.
Mo¿liwo¶æ posiadania innych specjalnych przedmiotów (wiêcej informacji w sklepach).
Zadanie na Szermierza:
1. Aby zostaæ Szermierzem nale¿y zdaæ szko³ê wojowników.
2. Gdy ju¿ ukoñczysz akademiê, musisz udaæ siê do ¦wi±tyni Przodków, by spotkaæ siê z Mistycznym Dowódc±, który nauczy Ciê techniki magii obrony, a tak¿e ulepszy Twoje umiejêtno¶ci fechtunku.
3. Na zakoñczenie musisz wype³niæ Zadanie Szermierza, którego tre¶æ jest zamieszczona w dziale "Misje".
Berseker.
Berseker jest wojownikiem u¿ywaj±cym ciê¿kiego ostrza dwurêcznego. Nie nosi tarczy, lecz os³ania go gruba, stalowa zbroja. Wpadaj±c w sza³ jest on w stanie wprowadziæ siê w stan, zwany Stanem Bersekera. Niektórzy ludzie s±dz±, ¿e bierze siê to z tego, gdy¿ w ka¿dym z nas, niezale¿nie od tego, czy jeste¶my magiem lub nie - drzemie jaka¶ moc.
Przywileje Bersekera:
Mo¿liwo¶æ posiadania w³asnego oddzia³u (maksymalnie 6 osób), z którym wyrusza siê na misje i walki.
Mo¿liwo¶æ wprowadzenia siê w Stan Bersekera (wszystkie statystyki potrojone przez 12 postów).
Mo¿liwo¶æ posiadania smoka.
Mo¿liwo¶æ kupna zbroi i orê¿a w dowolnym sklepie narodu Ognia, Powietrza, Wody, Ziemi, ¦wiat³a i Mroku.
Mo¿liwo¶æ posiadania innych specjalnych przedmiotów (wiêcej informacji w sklepach).
Zadanie na Bersekera:
1. Aby zostaæ Bersekerem nale¿y byæ przez 2 tygodnie Szermierzem.
2. Gdy minie ju¿ ten czas, udaj siê do ¦wi±tyni Przodków, by znów spotkaæ siê z Mistycznym Dowódc±. Ma Ci wiele do powiedzenia.
3. Na zakoñczenie musisz wype³niæ Zadanie Bersekera, którego tre¶æ jest zamieszczona w dziale "Misje".
Offline